Håll koll

Om ni vill ha koll på när jag uppdaterar min blogg. så Kan ni gå in på http://www.bloglovin.com/sv/blog/52844/evvepevve87

Välj sedan på vänstra sidan, följ bloggen. Ni får information eftersom hur ni skall gå till väga. Men denna sida är super bra. Man kan lägga upp alla bloggar som man följer & se när dem lagt upp ett nytt inlägg. Enkelt och lätt :)
Skaffa den redan idag! ;D

Just nu håller man på att ordna inför resan på onsdag. Så man har lite ordning och redan här hemma och så man får med sig allt.


Att göra:

* Tvätta så tvättkorgen är tom

*Diska undan allt, så de är rent och fint

*Packa alla våra väskor

*Städa upp lite här hemma

*Renbädda

*Sen vet jag inte om de är nå mer, inte vad jag kommer på iaf ;P


Är han inte bara för söt Elis ♥
 

Lilleman skrattar åt Moster Emelie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0