På tiden kanske?

Vet inte om jag är efterlängtad på bloggen.. ? Någon som saknat mitt bloggande?

Humm..


Som alla vet nu så ska jag & Macke bli föräldrar i September :D
Så just nu vill jag bara dagarna ska gå så det blir september och vårt lilla ♥ kommer!
Men samtidigt vill jag inte dagarna ska gå. för jag ska Njuta av varenda sekund jag är gravid :)

Varför jag inte bloggat på ett tag är för att jag inte haft ork, tid eller så till det. Sen så har jag mått illa varje dag i några veckor nu. Som gjort att när jag slutat jobba så har jag bara legat i soffan o slöat, sett tv eller surfa runt på internet. Men inget bloggande ;P

har mått illa sen runt v.8. har haft 1 dag som jag varit helt fri illamåendet..

Idag var vi iväg till Piteå på Ultraljud.. SÅÅÅÅÅÅ otroligt underbart.. SÅÅÅ fantastiskt! Sådan upplevelse!
bebis stöka på gode så bra inne i magen. Blir nog en liten boxare ;)

Var så himla nervös innan ultraljudet. tankarna hann passerar 1000 ggr : tänk om det inte är nånting, tänkt om de är alldeles tomt?
Men direkt Barnmorskan starta ultraljudet såg man det lilla livet ♥ Kom en liten glädjetår då jag fick se bebis! Vår bebis, vårt lilla hjärta! :) Längtar efter dig så mycket!

vi blev dock framskuten i Förlossningsdatumet. Från 8 september till 25 september.
Så det innebär att vi nu har gått in i v.17.


Skriver mer en annan dag. nu har ni fått lite information. Ska även slänga in ultraljudsbilden på bebis så ni får se h*n :)

Skriva gärna en kommentar. Fråga om de är nånting ni undrar över. Eller om de är något ni tycker jag ska skriva om

Älskar Min Markus!
Och vårt lilla ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt att allt var okey. Man kan ju redan se att bebisen är lik mamma...

Ha de gott så hörs vi!



/Marie

2010-04-12 @ 18:55:32
Postat av: Jennifer

Åh, gud så spännande! Hoppas illamåendet går över för dig! Och nog har jag längtat efter lite uppdatering här allt. :)

Sköt om dig!

Kramar

2010-04-12 @ 20:59:20
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/
Postat av: Anna

nog har jag väntat på en uppdatering allt, vill ha sånna lite oftare nu ;D

2010-04-12 @ 22:06:53
URL: http://annapanna.webblogg.se/
Postat av: Sandra och Wilma

Ååh vad kul att du äntligen uppdaterar=D Vad skönt att allt gick bra på ultraljudet och att allt såg bra ut. Lite trist att bli tillbakaflyttad kan jag tänka mig, men den som väntar på nått gått...;) Jag vet ju hur det är att gå och må illa vecka ut och vecka in, men tids nog ger det sig. Du får tänka att det är av en alldeles underbar anledning som du dras med illamåendet så kanske det känns lättare.

Hoppas att ni har det bra! Kramar

2010-04-13 @ 10:08:31
URL: http://sandrafjallstrom.blogg.se/
Postat av: Sarah Jonsson

Hej:) jag tycker det är roligt att du börjat blogga igen, för det antar jag att du ska:) tusen grattis till bebisen! Känns galet att en av mina barndomskompisar ska ha barn, var det inte nyss man lekte runt kvarteret? sov över oss varandra? och lekte mamma, pappa barn?:) tiden går fort! Sköt om dig!/Sarah J

2010-04-13 @ 20:44:42
URL: http://sarahjs.blogg.se/
Postat av: Elin

Men så otroligt underbart! Grattis! Hoppas det känns helt underbart, är glad för din skull! Ska ni ta reda på vad det är för kön? Kramar1

2010-04-14 @ 08:53:29
URL: http://m4rklund.blogspot.com
Postat av: Emmeli

Grattis!:)Visst är det underbart att ha en liten mini människa i magen?:)

2010-05-28 @ 10:14:25
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0