Saknad..

De är precis vad dom är!
Älsklingen har jag ute på en långresa åt kusten, jobbet kallar.. Så han är hemma sent inatt.
En person saknar jag också verkligen mycket, den personen vet vem de är... Behöver inte säga så mycket mera om den saken! Saknar dig iaf mycket, men de vet du? men du har viktigare(?) saker för dig..

idag har jag kännt mig som en liten solstråle, vet inte varför, men.. =) Dagen har helt enkelt kännts bra.
Var en på jobbet som tyckte att jag verkade så extra glad idag.. Men som sagt jag vet inte varför. kanske vaknade riktigt på den braiga sidan idag? ;P
Eller så är de för att nu är jag ledig 3 dagar ? hmm.. Kanske? ne de tror jag inte är orsaken. kanske helt och hållet var ordentligt utvilad? jo kanske. haha, spekulationerna kan bli många från min sida. Men dagen har iaf känts och varit bra, och jag känner mig fortfarande som en liten solstråle.. trots att jag saknar er!

ikväll har jag varit hos bea och sett på Idol. och sett Wallander- cellisten (?) 2 ggr denna kväll. haha!
har även kommit igång riktigt bra med min stickning nu, tack vare Bea! Utan dig hade jag verkligen gett upp detta!!!
Fick riva upp IGEN ikväll!! För stora nålar för garnet.. åhh! varför ska de finnas 1000 olika nålar till 6000 olika garn?? suck!
men, jag tycker jag varit duktig ikväll ändå. Bea har visserligen gjort typ hälften av det som hanns nu ikväll.. ;P
Jag säger de igen: tack! Utan dig hade jag verkligen gett upp!

Ne nu så ska jag väl pallra mig till sängen så man får sin "skönhets" sömn.. ?  Haha..

Om de är fint väder imorgon hade jag tänkt göra en sista sväng med gräsklipparen inför vinter som kommer. tror inte de ska behövas nå mer sen för i år?


Joo måste ju säga en sak.. Nu när jag kom hem så promenerade jag över våran gräsmattan och vet ni, de var frost! de knastra nästan så där härligt under fötterna precis innan vintern riktigt kommer. Det var såå mysigt att höra de ljudet!! ;D

Ne nu blev de sånt hära svammel igen som jag inte hade tänkt jag skulle göra.. Men de blev iaf ett sådant.. Kände för det ikväll..

God natt!

Saknad och älskad, är DU! <3

tjingeling

Älskar min Markus!!



Bild lånad av freefoto.com


Kommentarer
Postat av: Bea

DU behöver inte tacka. Bara roligt att kunna hjälpa till :)

2009-09-18 @ 19:52:36
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: Bea

De är ju bara roligt att kunna hjälpa till :)

2009-09-18 @ 21:54:49
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0