I´m alive

så himla roligt det var att rida, att sitta på en häst igen. de var verkligen år och dar sedan!
Magen vände sig totalt upp och ner när vi stod på ridklubben och kollade på småttingarna som red.. Herrgud vad duktiga.. Så duktigt är inte jag!
jag trodde allvarligt jag skulle ramla eller inte ta mig upp på hästen, eller att nå annat skulle hända..
Men allt gick så himla bra:) Hästen jag hade, Bill, var hur snäll som helst. han var nästan lite för slö..:P ville ju ha lite mer fart.. Men kanske nästa gång..
Måste jag få skryta med att jag travade lite med honom. SKIT KUL!!!:D
Nu längtar jag till nästa tisdag!!

ne nu så ska ja in i duschen!

Tjingeling

Älskar Min Markus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0