frätande klorvatten!

Igår så var man på vattengympa för första gången på typ lääänge.. :P
Riktigt skönt var det.
Men allvarligt så måste de vara nå fel i vattnet på badhuset, för de är hur mycket klor som helst i vattnet, fick en liten kallsup igår och de kändes som att nästan frätte upp.. Gjorde så ont i näsan. Och imorse när jag vaknade så hade jag fortfarande ont i näsan, så antingen har ja fått "svininfluensa" :P Eller så vart de nå i näsan efter kallsupen med stor mängd klor!
Ne badhuset måste verkligen göra nånting åt allt klor i vattnet!

hade tänkt fara och simma idag på eftermiddagen. men då ja inte känner mig riktigt kry som vill ja inte riskera att förvärra nå. Så bättre ta de lugnt. men kanske imorgon så :)

Annars så har jag inte gjort såå mycket idag. har målat 3 dörrlister, så nu tar ja kväll för kväll o dag för dag med mina målar projekt :)
Luktar så starkt av oljefärgen tyvärr, så man kan inte måla hur mycket som helst, då svimmar man väl av all lukt :P

Ne nu så ska ja ta o krypa ner till sängs!

Tänkte slänga in en bild på mammas häftiga jordgubbar som hon hade i sommras :) ganska coola... hehe




Tjingeling

Älskar Min Markus!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0