Hur skönt var inte de?

Ja de kan man lugnt säga!

Fick sluta tidigare igår från jobbet, åkte då till Bea och Mange där vi såg på Sunes jul ;) Haha! Jäklat kung! Förstå att de där såg man ju jämt på när man var liten. Jajja.. Kul ändå ;)
Fick även hjälp av Bea att ta mig någon vart på min tjocksockar. Så nu ska jag börja med hälen, men där måste jag ändå ha Bea´s hjälp ;)

Idag så har jag haft världens längsta sovmorgon! Hur skönt var inte det med sovmorgon, skönt!!
12.37 vaknade jag!! shit vad härligt att sova sååå länge, nu är jag utvilad!

har hållt på ute på gården idag, rensat bland mina blommor, krattat gräset. så nu är de väl bara ½ gräsmattan kvar :P ne kanske mindre.
Har även rensat på baksidan i min rabatt som är i slänten. Men där har jag inte tagit mig så värst långt. Fått bort allt nu, så de kan växa "friskt" nästa sommar. Imorgon blir de nya tag i hopp om att få allt klart. Är en hel del vill jag säga er. men nu är de för mörkt för att fortsätta =/

Ska försöka få tag på ett släp imorgon som man kan slänga upp alla lövhögar på. Känns som att de kommer bli 200 säckar annars. Så då går de ju fortare med ett släp =)

Ne nu ska vi käka nå middag och sen funderar ja på om jag ska kila iväg och hälsa på pappa som jag lovat att jag skulle göra :)

tjingeling

Älskar Min Markus!

Här kommer förresten bilder på lilltoan som jag lovat. 

Före:







Efter:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0