Förbannad och deprimerad!!!!

Min rast blev allt annat vad jag planerat..

Som de flesta vet så låter min pärla en heldel när jag kör. Är hål i ljuddämparen..
Så jag köpte nytt förra veckan när jag var i Luleå.
Och en vän skulle hjälpa mig att byta den idag på min rast.. Så vi for på OK när jag fick rast.. Hissade upp den på liften. Glad som jag var för att få det fixat så har jag varit så hoppfull att vi skulle hinna göra klart innan jag börjar om att jobba kl.16... men när vi hissat upp den så ser vi att HELA JÄVLA AVGASSYSTEMET ÄR SÖNDER!!! Det har GÅTT AV på den ANDRA DELEN av systemet, den delen jag INTE KÖPTE!!! Fy fan vad förbannad jag är och deprimerad =( Trodde jag skulle få detta gjort.. så det var bara ta ner bilen igen.. Och nu måste jag beställa den ANDRA DELEN.. så jävla surt!! =´( Vill bara gråta - jag vet, fjantigt, är ju bara en bil..
Men jag har faktiskt längtat efter att få det fixat och nu när en vän då var så snäll att ställa upp.
Men han skulle hjälpa nästa gång han kom hem till Arjeplog..
Ni kan inte förstå.. Min dag är förstörd! =(

Tjingeling

Älskar Min Markus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0