Den är här, äntligen!

Jo jag vet att jag är knäpp. Skulle precis till och lägga mig.. Egentligen tidigare, men fastnade i att se en film på tv " Waitress"  Riktigt bra faktiskt..
Nåja när jag gick till toaletten för att borsta tänderna så slängde jag ett öga ut på vägen ifall man skulle se någon vara ute o vandra på natten. Och det var DÅ som jag fick se de! SNÖN!! Den är äntligen hära, Det är sååå mysigt med snö!! Weii vad jag har längtat efter den! gillar väl inte när de blir så dära kallt ute och inte heller att man måste skrapa rutorna eller borsta av bilen med 1 meter snö, men annars gillar jag snön, det blir så ljust och mysigt ute.
Så då tänkte jag att jag måste göra ett snabbt blogginlägg om att snön äntligen har kommit hit! Och jag hoppas den stannar. För de snöar ganska mycket nu..
Kan nog jämföra mig med ett litet barn på julafton, den känslan har jag nu. denna längtan efter det dära. och nu är den här! =D
Ni tycker säkerligen jag är mycket konstig och tokig. Men de är smällar man får ta och de gör jag just nu. För jag har längtat! ;)

Ska slänga in en bild på hur det såg ut nu 02.37 när jag skulle gå till sängs.



jag skulle lätt kunna klä på mig ytterkläderna och gå ut en sväng. eller bara sitta ute och njuta av den "första" riktiga snön för i vinter kommer.
Se hur snöflingorna faller ner mot backen. myyyyyssss!! :D
Jajja nu ska jag sluta om mitt tjat om snön och min längtan.. blir nog gode tjatigt! ville iaf berätta för er ;)

Tjingeling

Älskar min Markus!!


Kommentarer
Postat av: Ia

Fin bild..:) Här i umeå är gräset fortfarande grönt. Saknar vintern

2009-10-07 @ 10:12:29
URL: http://litentaeti.blogg.se/
Postat av: Ia

Ja, jag funderar starkt på det. Men ska göra klart så man har sig en utbildning ordentligt först.

Känns som ingen idé att flytta hem om jag ska vara tvungen flytta hem till mamma igen. Och blir nog att vänta tills jag har ett fast jobb där hemma först.

2009-10-07 @ 15:42:33
URL: http://litentaeti.blogg.se/
Postat av: Marie

Usch!

2009-10-07 @ 17:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0