Surt sa räven!

Jag har inte varit så duktig på att blogga nu.. Men har inte riktigt haft orken nu till det..
Men torsdag så åkte jag till Ikea med kommunal, facket.. Blev där en hel dag.. Och inte kom man tomhänt hem.. haha! :)
Hade faktiskt skrivit upp en lista på saker som vi skulle handla, så det kändes bra. Blev inte så mycket "extra" köp egentligen, nog inhandlades det lite utöver men inte var det så värst mycket..
Så nu blir de spara ihop till nästa gång, typ efter sommaren eller något sådant.
men de var en trevlig dag :) Hade ordentligt ont i fötterna när vi kom hem.. haha!

Syrran kom även hit igår kväll :) Mycket roligt och underbart att ha henne hära! Hon är efterlängtad!

Svärfar kom hit imorse kring 8 tiden, då satte han igång med att kakla i köket. Det bara panga till så var det klart och hela dagen hade gått.. Så kring tre på eftermiddagen var allt färdigt. Olof åt nå mat och sen skulle han bege sig hem igen, ca 60 mil. Det var en snabbvisit. Men nu är de kaklat, oj sååå skönt det är!
Tack så mycket för att du kom upp hit och gjorde det, verkligen guldvärt! Nu är de bara listen som saknas, som jag skall inhandla på måndag när jag är i piteå.

Ska slänga in en bild på hur de ser ut nu..
Jag är verkligen nöjd med hur resultatet blev!! :D


Jag och syrran skulle färga håret ikväll.. Syrran skulle göra slingor, men de blev inga slingor av det, för de gick inte slinga med dära tjafset.. Man smeta ju bara runt de. Bästa är ju slingmedel där man får ha en hätta.. :P
Så vi gjorde hela håret.. herregud.. hon blev orangehårig.. så imorrn blir de nytt.. haha..
Jag skulle också ljusa upp håret för att sen sätta i en annan hårfärg.. Blev också orange hårig, o en hel del blandat ist.. suck!! =/
Så jag vet inte om jag ska ta och färga en ljusbrun färg.. Ska kolla imorrn på affären och se..
Ska slänga in en bild på hur jag ser ut i hårskallen. usch!!




Tjingeling!!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0