Ny design!

Nu har min blogg fått sig en ny look inför sommaren.. =)
Tack så mycket till Bea som har fixat min blogg, jag är super nöjd! :D

blev en ganska så sen kväll igår.. Satt upp till nästan kl. 3 inatt.. Osmart drag av mig, haha, ja som skulle upp idag o fixa  på gården, men hur i fanken ska jag orka de? :P
Sen ska jag även packa, sen har jag tänkt försöka sova lite på eftermiddagen, eftersom att det är jag som ska köra ikväll när vi far, iaf så ska jag börja att Köra :) får väl se hur långt jag orkar innan jag blir trött :P Haha!

Ne nu tror jag att jag ska käka nå frukost o sen ska jag nog börjar med nånting, antingen blir de packa först, o gården sen, eller tvärtom :)

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0