Mycket att göra, men ingen energi

Slutade 12 idag.. Skönt! För nu så är jag ledig till nästa tisdag. Men då ska jag på Usk-möte imorrn, ta sista hepatit-B sprutan, umgås med min far och så har jag tänkt ta ett pass på crosstrainern..
Sen har jag hela denna vecka planerad.. Hur kan man planera in så mycket?
Jag hoppas så innerligt att min syster ska kunna komma till mig på torsdag och vara över helgen, för nu saknar jag henne så himla mycket!!!
Och sen är tanken att vi då åker till Piteå på söndag em. och jag stannar där till på tisdag kväll. 

Det finns så mycket jag vill göra, men vart finns all min energi? Undrar om den också har tagit sig lite semester nu kanske..
Hade planer på att vattna gräsmattan lite imorrn om det inte kommer nå regn, för jag vill börja få lite grönt gräs så att man kan klippa.. Går väl iofs ändå fast det inte är grönt, men de är så mycket roligare klippa gräsmattan när de är grönt o man se skillnad ;)
Sen har jag även lite kvar som vi ska ta bort på baksidan, lite löv o kvistar kvar.. Hujjedamig.. Och de känns som att jag måste hinna allt imorrn, men de är omöjligt!
Städning måste jag även hinna med, kan ju inte ha det stökigt när syrran ska komma och svärfar kommer hit på fredag morgon, måste ju se lite anständigt ut ändå ;) hihi..
Ska bli kul att han kommer upp och hjälper oss med kaklet i köket, det är guld! kanske de hinns med att lista i vardagsrummet, men de får vi se..
Ska bli så otroligt skönt att få kaklet uppsatt i köket, längtar så mycket!

På torsdag så bär det av till Ikea med facket, är nå medlemsmöte. Så de ska bli kul att få komma sig iväg på Ikea, har länge försökt få det att passa för att åka på ikea, men ingen som kunnat, haft pengar ;) eller tid.. Men nu så är de ju passade, då det då är en buss, om man nu skulle råkas köpa sig nå större saker.. vilket jag nu inte tror att vi ska göra. Är egentligen inte alls mycket som vi behöver för tillfället.. Måste få lite mera ordning hära hemma ;) Haha..
Har väl inte riktigt gjort oss "hemmastad".. jag har inte riktigt tordas sätta upp tavlor och dylikt, då jag inte vet hur jag riktigt vill ha det ännu.. Och då tycker jag det känns så onödigt att göra hål i väggen om man då inte blir nöjd..
Jajja.. :) allt löser sig.. haha...
Sen så försöker jag hitta en sängram till vårt gästrum, men de går dock inte så bra.. Men de kommer det med, tids nog :)

Ne nu så ska jag inte svamla så mycket mera.. Hade tänkt ta och lägga in nå bilder på Alpackorna när dom fick duscha av sig i värmen.. hihi..

Här är det fölet Sahara som spolar av sig.. Och Silja står till vänster och kollar på.. Silja har en sådan personlighet så man kan inte motstå att älska henne, väldigt nyfiken av sig är hon också :)
Men Alpackorna är sådana fina djur att man kan inte låta bli att gilla/älska dom! Ja man måste se dom, träffa dom i verkligheten för att förstå.


Här är det fölet Caramells tur att duscha av sig.


Detta är hingsten, Goldmix,han är ett enda muskelpaket. Han är riktigt fin!


Även han fick sig en liten duschning.



Sådär, det var alla bilder jag hade att bjuda på.

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0