Kvällspromenad o nattsudd

Var ute för en liten stund sen och promenerade med Melker.. Solnedgången var så lockande, jag bara älskar solnedgångar, för det blir så häftiga färger och så på himlen.. Tror jag skulle kunna sitta ute hela kvällen och titta medans den går ner.. Förtrollande vackert!
När vi var ute och gick så passade jag på att ta lite foton på Melker. Ni får tycka vad ni vill men jag älskar bilderna som jag tog! :)
Provade även att ha inställningen skymning på mobilen när jag fotade. Herregud vilken skillnad det blev.
Här kommer dom









Här är söt Melker, det var inte lätt att få honom stå stilla på den stenen.. haha..


passade på att släcka törsten och han tog sig även ett litet dopp.. :)






Det var alla bilder för nu :)

tjingeling och god natt

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0