Hemmaplan..

Då så var man på hemmaplan igen.. Trist men sant.. hade mer än gärna stannat i flera dagar, veckor till! Är så skönt att åka dit ner.. Jag trivs väldigt bra hos dom.. Helt underbart!
Men nu måste man tillbaka till verkligenheten, dock jobbar jag bara imorrn och på tisdag sen är jag ledig en vecka till..hihi..fast jag har som planer ändå hela den veckan.. hur kan man hinna planera in så mycket så fort? Konstigt..

Jag blir lite förundrad på mig själv, för jag har orkar köra bil hela vägen ner och hela vägen upp.. Macke har inte ens behövt ta över efter 10 mil som de vart förut ;P Hihi..  Men nu så var jag inte trött en endaste gång.. Konstigt de där... :P

känner inte att jag har så mycket tid egentligen att sitta och skriva hära eftersom jag ska upp och jobba kl.7 imorrn..  Men uppdaterar er iaf lite grann.

Som sagt igår var vi och såg på joe labero, de var helt fantastiskt att se honom.. han kan verkligen det han gör.. det går inte ens att förklara här på bloggen allt de han gjorde som var så otroligt.. Man måste se honom själv för att förstå.. Alla dessa illusioner han gör. Att han kan göra så man "inte ser" vad som händer egentligen, han.. han... jaa han är otrolig..!
Och mitt under showen så ställde han sig på stolen framför oss och pratade, så vi fick verkligen se honom nära.. Hihi. :)
Men vi hade verkligen bra sittplatser, kanske 6 rader från scen, det var inte illa kan jag tala om för er!
Sen på slutet av showen så kastade han ut kort från en kortlek, som man fick fånga och behålla..  Och det satt en tant och en farbror bredvid mig , och ett kort flög mot dom.. men försvann under nå stolar så dom letade inte ens efter det.. Och då såg jag kortet så jag tog det för jag tänkte ge det till markus lillasyster  - om hon inte hade fått ett själv, eller ge till hennes kompis - men då när jag håller i kortet och ska vända mig om för att visa macke o simone de, då rycker gubben av mig kortet!!!! och ger det till tanten sin som snabbt som blixten lägger ner den i handväskan och fortsätter kolla på showen som om ingenting har hänt!! Sådant gör mig så j*vla arg! men jag blev så paff att jag inte sa nånting..
Inte för att jag ville ha kortet, utan jag tänkte på att barna skulle få det.. förbannades gubbe....
Simone hittade sig ett kort, men hennes kompis fick sig ju inget.. =/
Men showen var helt underbar, tack för att vi fick biljetterna!

här kommer några kort från showen.. Dom blev inte så bra eftersom att han rörde sig hela tiden och de rökte och hade sig där inne, o sen fick man ju inte ta egentligen ;P

Joe Labero


Joe Labero till vänster och sin assistent till höger








Här kommer nå pyser som strök omkring innan showen började, denna han var så snäll och stannade upp när vi ville fota.. :)








Det var alla bilderna från showen.. Som sagt inte riktigt bra kort fick jag.. Men de duger iaf :)

Ska slänga in lite fler bilder imorrn på hur stora varghundarna är, har ett kort då en av dom sitter i mitt knä.. hihi.. lite skillnad kan jag säga.. :)
Sen ska jag visa nå kort som jag tog idag då Alpackorna duschade.. Dom är så himla söta! =)

Tjingeling

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0