en lång dag..

Klev upp kring 6 tiden igår o gjorde mig klar för att åka iväg till Skellefteå med Monika, Sandra o Felicia..
Handlade lite kläder o mat.. Passa på att handla hem mat då man är på Ica Maxi stormarknad.. Osså handla vi nå spray man ska spraya på mossa.. Har inte bara liiite mossa på gården.. =/
Åt gott gjorde vi också.. :)
Hade en riktigt riktigt trevlig dag igår. tackar så mycket för att jag fick följa med er!
Ni är så snäll som frågar om jag vill följa =)
vi kom hem ganska sent igår kväll.. strax efter tolv tiden på natten.. hehe..
kan säga att jag somnade ganska snabbt när jag kom hem.. Plockade bara upp matvarorna sen la jag mig..

Idag har man väl inte gjort så mycket.. Har bara tagit det lugnt..
Har precis ätit lite go mat o druckit lite cider.. Så ikväll blir det att se på Robinson o inte göra så mycket. Eftersom att man ska jobba imorrn. En delad tur..

Ne nu så ska jag göra annat.

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0