Don´t worry about a thing..

Bob Marley - Three Little birds.. Den låten är störthärlig!

jag kan inte sova, fast jag är trött. Är så fruktansvärt varmt i rummet.. Hade nästan glömt bort hur varmt de var att sova på övervåningen hemma i Piteå.. Men nu minns jag.. de var jobbigt att somna varje kväll när de hade varit varma dagar.. oj oj oj men nog har man klarat sig iaf.. Men det värsta jag vet är att ligga o vara varm om nätterna när man ska sova.. Svettas om natten usch! Man klibbar ju ihop i täcket, lackan, jaa allt!
Man kanske skulle ha tagit och uppfunnit nå täcket som har AC i sig? Eller varrför inte madrassen? Det vore ju nånting, eller vad tror ni?

Har precis varit en orolig syrra.. Man får ju en klump i magen.. Lillebrorsan meddelar inte att han kommit hem till Piteå när han kört från Arjeplog.. Osså går han inte få tag på... Tror ni man blir orolig?! Man hinner ju tro de värsta..




Tjingeling!

Älskar Och SAKNAR Min Markus!!

Kommentarer
Postat av: malin

om du uppfinner det ar jag den forsta som koper det!! :)

2009-06-01 @ 16:47:47
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0