Barnvakt! =D

Just nu så är jag barnvakt åt världens sötaste, Nämligen Felicia! :D
Finns det någon lika söt som henne? Man blir så glad när man ser henne, är inte mycket surar miner från henne. Bara skratt o leende :)
Sandra är på nån "rolig" kurs, så därför är jag barnvakt idag. Just nu så ligger hon o sover.
Hon somnade ganska snabbt efter att Sandra åkte.
Men det gör inget att hon sover nu, för hon ska ju iväg o babysimma sen.

blev inte att byta däck tyvärr, vädret var inte så roligt..
men jag har ändå fått saker gjort hära hemma.. Träna har jag gjort 30 minuter.
sen har jag kört diskmaskinen + att en tvättmaskin går för fullt nu.. Så lite ha man fått gjort.
kanske man städar lite tvärt ikväll.. Skulle verkligen behövts dammsuga.. tycker de måste dammsugas allt oftare nu.. underligen.. Dammsög ju i lördags.. jajja.. Så är de =)

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0