Test : Vilken slags mobil är jag?

Sony Ericsson K770i


Haha.. hittade ett test på Facebook där man kunde se vilken slags mobil jag är..
Och tydligen så är jag en en K770i  och så här stod de då om hur jag är som person :

Du är ganska vanlig, och kan verka tråkig vid första ögonkastet. Och, visst, du kanske inte direkt är en partyperson, men du är pålitlig, och kan mycket mer än många tror.
Du är en ganska lugn och harmonisk person, som nog hellre läser en god bok än festar hela natten.
Du är också väldigt bra på ditt jobb,
och du jobbar antagligen med någonting där du använder händerna eller kroppen en hel del.

Tycker själv att det stämmer in ganska så bra på mig.. men jag vet inte.. Hehe..
känner igen mig en del i det..
vad tycker ni? stämmer det in på mig, ni som läser min blogg o känner mig? Kommentera gärna :)






Kommentarer
Postat av: Rebecka

Kanske stämmer det ganska bra in? jaa vad vet jag. Är själv ganska nyfiken om vilken mobil jag är,, hur hittade du det? När kommer du förresten till pite? Kanske nästa helg? skulle kunna festa ihop? :)saknar dig..

2009-03-18 @ 21:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0