Som en barbiedocka?

Kan det inte finnas nå reservdelar till kroppen som typ en barbiedocka.. Där man kunde plocka lös ben, armar o huvud.. jo jag vet att det finns reservdelar till kroppen som man kan byta ut.. Men inte sådant jag menar. utan rentav en reservdel så man bara kan plocka lös en arm + axel o vipps så hade man en helt ny..
Enkelt o smidigt? Haha.. Jaa om det vore så lätt.

Att jobba ikväll har gått bra faktiskt.. Men nog har jag kännt av axeln.. blev mer ont då jag kom på jobbet o börja gå på golvet.. Så jag undrar om de kan ha nånting med golvet att göra? För de har ju varit lite bättre när jag varit hemma o gått.. Fast det kan ju även ha att göra med att jag inte har rätta skorna på jobbet?
men får se vad sjukgymnasten säger nu imorrn...

har varit riktigt skönt att ta sig en promenad till jobbet o sen blev de en kort promenad när vi gick hem igen från jobbet.
Men skönt iaf :) Måste vi göra fler gånger.. Hihi.. nu när man bor så nära varandra :)

Nä nu så ska jag ta o krypa ner i soffan o äta lite torrkött.. Tror sockersuget börjar ska ut ur kroppen nu..
Är sugen på allt som bara finns.. Känns som om jag bara vill äta för att äta.. haha..
men det kommer gå bra, vi ska klara detta :)
Torrkött är ju så himla gott!!

Hoppas på att det blir av i helgen, vill verkligen!

Tjingeling!

Älskar Min markus mest i hela universum!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0