Solen skiner...

Förstå ändå om man hade en skoter.  Då hade jag tagit den kört någonstans där man kan sitta ute på sjön o grilla o njuta i solen. Lägga ut ett renskin o ligga o sola. Men icket att fallet är så. har ingen skoter, har inget renskin.
Har ingen aning om vart man kan köra någonstans för att grilla ute. För jag känner inte till skoterlederna alls här i Arjeplog.
Nåja man behöver inte ha en skoter för att fara ut o grilla.. Men det är som mycket mycket mysigare.. Ajja..

Jag har iaf klivit upp nyss.. O som det verka så måste jag ringa sjukgymnasten imorrn igen.. Osså får han ta o kolla på axeln. Känner mig iaf mycket bättre. men är ont än. Så jag hoppas att jag ska kunna jobba imorrn kväll..

Idag så lär det väl inte hända så mycket hära.. Bara slöa....

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0