Sånt é livet..

Nu var helgen i Piteå gjord. Så nu är man hemma i huset..

Tidigare så var vi på stan i piteå o inhandlade lite saker till huset. Så vi har hållit på med att sätta upp de nu under kvällen.  En ny lampa i lilla delen.. Monterat ihop våra två nya tvättsäckar.. o sen ska vi sätta upp en ny kökslampa.. Men tydligen så var de nånting som inte hade som gjorde att vi inte kunde sätta upp den just ikväll.. men vi har ju en så vi har ju inte direkt panik :)
men så fort som möjligt.. Hihi..
Sen så har vi sett på Rallybrudar.. riktigt rolig film.. hihi.. men kändes som om att jag ville se mer, den tog som slut så tvärt.. jaa jag vet inte.. någon som sett den o kanske tycker samma sak?

"Sånt är livet, sånt är livet.
Så mycket falskhet bor det här.
Den man förlorar vinner en annan........"


imorrn så ska jag på ett återbesök hos sjukgymnasten. ohh det känns såå otroligt mycket mycket bättre i axeln nu.. känner av det liiiiite ibland.. men är nog inte hela världen? för de är ju absolut inte alls mycket..
Nå hoppas på bra resultat imorrn..
Sen så är de jobb som kallar imorrn klockan 1 :)

nä nu så kallar sängen. Även om jag inte alls är trött.. Men man blir trött när man lägger sig till sängs o börjar slappna av.

God natt på er!

Tjingeling!

Älskar min Markus!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hmm hur monterar man ihop tvättsäckar? Om det hade varit en tvättkorg hade jag förstått... men säckar brukar ju sitta ihop? =)

2009-03-30 @ 09:06:37
URL: http://flisanlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0