så typiskt!! -Varför???

varför skulle detta drabba mig nu?! Vill inte ha det så hära..
min axelvärk ger inte riktigt med sig.
Är bättre idag än vad det igår.. Tack vare att Macke tryckte ut ryggen.. Snacka om att de knaka ordentligt! Men det var skönt. Så jag ringe chefen igår kväll o förklarade läget. Hon tyckte också att jag skulle vara hemma från jobbet idag..
O att jag skulle ringa till sjukgymnasten idag för att höra vad han säger.
Så sagt o gjort. Idag ringde jag. men han tyckte jag skulle ringa igen på måndag om de inte blivit nå bättre än de som är idag..
För det är så typiskt, var bättre idag än igår..
men men, han tyckte iaf inte att jag skulle jobba,. Utan ja ska ta de lugnt istället.. O se vad som händer.
ringde chefen igen o sa vad Sjukgymnasten tyckte.  O hon höll med honom. att jag skulle vara hemma o ta de lugnt. Så nu är jag sjukskriven i 2 dagar till.. skulle egentligen jobba imorrn o på lördag också.
Men då ska jag ta o vila upp axeln istället.
Så nu har jag varit på apoteket och köpt mig nå voltaren tabletter. För salva har inte hjälpt. Är djupare in än vad salvan kommer åt. Så jag ska ta en sen o se hur det går.
Nåja nog om detta. Ska inte sitta o tycka synd om mig själv.

Min mor är på Ikea idag, avundsjuk är jag! vill också vara dära.. hihi..
men jag har bett henne köpa två tvättkorgar som vi ska ha i tvättstugan.. för ljus o mörk tvätt.

Tror sen jag ska ta en promenad med Melker.. Men de blir nog ikväll.. Ska ta de lugnt nu...

Har inte så mycket mera att förtälja annars..

Tjingeling!!

Älskar Min Markus!!


Diggar denna låt.. Hihi.. Den hära låten skulle vi ju ha skickat iväg till Ryssland! :) Den är ju absolut den bästa låten av alla som var med i Melodifestivalen!

Kommentarer
Postat av: lillasyster

nog är det bra, men kompisbråk.. :p du vet hur det är?:p haha så det är inge allvarligt precis..:) tack som frågar, btw hoppas du blir bra i axeln :D<3

2009-03-19 @ 19:26:23
URL: http://emelielaestander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0