Jippie!

Nu börjar det verkligen ta form i huset..

vardagsrummet börjar se ut som ett vardagsrum.
Sovrummet börjar se ut som ett sovrum imorrn hoppas jag. Då ska listerna dit o så ska macke montera ihop sängen.
Så då kan vi nog börja sova i huset innan helgen!!! Jag hoppas o längtar!

Idag har vi tömt några kartonger.. OH MY GOOD!!! Vad mycket kökssaker vi har.. Tror jag har packat upp minst 8 kartongern..
O när jag då trodde vi var klara.. Tror ni inte jag hittar 3 STYCKEN TILL?!?! Hur i hela friden ska jag rymma de.. O HUR har jag rymt de i lägenheten som då hade mycket mycket mindre förvaringsutrymmen? Det är ju sjukt!!
Så på torsdag ska jag gå igenom lite mera för att se vad som är egentligen..haha!

Men de känns bra att de börjar hända saker, de minskar på kartongerna! :)

har även fått våran kyl o frys installerad... Så nu är den igång..
 O kallvatten o is kommer nu ;) hihi.. det är så gott!

Nä nu ska jag sova så man orkar jobba imorrn.. O orkar fara ut på lite galej imorrn kväll.Hihi.. det ska bli så kul!

Tjingeling!!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0