Jag har ingen rubrik..

Har suttit hära en lång stund o funderat, funderat på vilken rubrik man ska ha.. Men inte blev jag nå mycket klokare av det. nädå, ingen rubrik ploppa upp i huvudet på mig..
men de är väl inte hela världen om man inte har en rubrik en dag.. Ni klarar er nog fint iallafall :)

Jag har precis kommit tillbaka från Sjukgymnasten. Men jag vet inte riktigt vad jag skulle göra dära idag.. För att det har ju blivit så mycket bättre o jag känner ju inte av axeln nu.. Så vi pratade lite o han sa några övningar jag skulle göra som är bra just för att träna upp muskeln o axeln. Så det ska jag ta o göra.
Det tog väl ungefär 10 minuter inne hos honom.. Så förhoppningsvis har man varit klart hos sjukgymnasten.

Jag hoppas verkligen att vi kommer få ett sådant hära fint väder imorgon när vi ska åka iväg.. Skulle vara så trist om man skulle vara tvungen att avblåsa allting!

En sådan hära fin dag ute, då solen skiner o det inte alls är så kallt.. Då kan jag inte fatta varför jag sitter inne egentligen.. men jag vet inte vad jag skulle göra ute heller, själv.. Då macke är borta o kör.. Visserligen kan man göra mycket ute själv, men de är ju bara inte lika roligt. en promenad ska jag ta, men de blir när jag går till jobbet.
Jajja.. De blir nog bra..

Har en vecka ledigt, veckan efter påsk. Så då ska jag upp till morfar o vara där o njuta av att vara ute varenda dag! köra skoter, sitta ute o grilla, må gott!
Så jag hoppas att mina syskon ska följa med! Så vi kan köra skoter o dra madrassen efter ;) hihi.. osså måste ni ju ta med er bobben så vi kan dra den också.. ! :D

Nä nu så ska jag inte sitta hära o svammla bort eran dyrbara tid.. Hihi..

Lämna gärna kommentarer, är så roligt att få läsa lite vad ni tänker o tycker :)
O sen kanske vilka ni är ;)

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0