Jag är en räddskit!

Igår så tog jag mig en 50  minuters lång promenad med melker.
Men kan ju inte ljuga om att jag är mörkrädd, för det är jag verkligen,. Gillar egentligen inte att vara ute o promenera så sent om kvällarna.
Men kände igår att jag var tvungen ut en sväng o få röra på mig.
Men rädd det vara jag.. huvva!

Hur i hela fridens kan man vara så enormt trött på morgonen?!
Trodde inte jag skulle orka få upp mina ögon imorse.
O sen hur skulle jag orka fara på jobbet? det var tungt det kan jag lova... Usch!
Men jag tog mig dit.. hihi.. Men jag var inte ensam om att vara trött på morgonen.. Haha..
nu så har man då piggnat till lite grann.
Så jag ska ta o bege mig till huset för att skifta om gardinerna som vi köpte igår. passade inte så bra i tvättstugan, var ju alldeles för långa.. Så ska se ifall dom passar sig bättre i den andra husdelen.
Osså ska jag bädda färdigt i sovrummet.. Så KANSKE, Kanske man kan sova dära inatt eller så blir de imorrn när man jobbar dag..
Istället för att börja bege sig ikväll när man slutat klockan nio. Fast det skulle kännas hur roligt som helst om man kunde sova i huset ikväll! :D

Nä nu ska jag till huset, sen så ska jag ut på en promenad med Melker.

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0