Inlämnad igen...

nu har man varit in på phone house o lämna in mobilen igen... O han som jag lämnade in mobilen till fatta inte vad reparatörerna har pysslat med.. Så han skrev ett ilsket brev till dom att dom MÅSTE laga mobilen innan dom skickar tillbaka den! Jag var så upprörd när jag gick in dit så de va inte klokt!
o han förstod mig precis.. Inte alls kul när man fått tillbaka mobilen, men hinner ha den mer än 1 dygn så måste den tillbaka!
Min älskade mobil!! Jag som saknat den så mycket, osså måste jag skicka den igen :´(
2-3 veckor till utan den... åh! De är sådan hära gånger som jag tycker att man ska slippa betala på mobilen, för jag använder ju inte den. på 1 månad har jag inte använt den, abonnemanget använder jag ju såklart.. men avbet. på mobilen... jajja.. finns mycket som man kan haka upp sig på.. Men de är sådant som är så irriterande..

jajja, annars så har vi gått på stan o tittat runt lite grann.. hittade lite kläder o sen var jag in o klippte min lugg på Plus.. hihi.. Var Mia som klippte mig, en gammal klasskompis sen gymnasiet :)
Blev riktigt riktigt fint, är så nöjd med luggen :)

Sen så har vi varit på Bio, o sett på Monster vs. Alien. Haha, såå rolig! :)
Vi har precis kommit hem från bio:n.
O nu gör vi inte så mycket alls faktiskt.

Skriver senare också


Tjingeling!

Älskar Min Markus!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0