Det blev så..

Det blev så att jag åkte iväg till Arvidsjaur en snabb sväng bara..
Var o köpte mig ett par nya skor. Osså kollade jag efter de sakerna till huset som macke köpt tidigare.. men de fanns inte.. Så vi lämna tillbaka de vi hade köpt osså köpte mamma i Piteå istället.
Så imorrn kommer de levererat hit med henne osså skulle hon titta på några nya fönsterbänkar till oss som vi ska ha i vardagsrummet.. De gamla hade inte ventilering nog för att värmen från elementen ska komma upp. Men med de nya så blir de så att värmen tar sig upp. Bra!

Sen så var jag in på D-store snabbt o kollade lite. blev lite småsaker, schampoo, nya trosor o sockar. O lite sånt..
Efter jag vart inne på D-store så vände jag hem till arjeplog igen. Så de blev inte alls någon lång stund dära.

O när jag körde till A-jaur o pratade med lite folk. osså skulle jag ring upp o så.. Då slutar de funka för mig att jag hör vad de säger. Dom hörde mig men jag hörde inte dom... Mysko!
Så macke sa åt mig att jag skulle prova om högtalar funktionen fungerade.. O de gjorde den.. Så de är nå fel på den "lilla" högtalaren..
Så vet inte om de räcker med att göra en uppdatering.. Så vi får se.. macke skulle göra de.. annars måste jag lämna in mobilen.
känns lite surt att man måste ha på högtalar funktionen när man ska prata med folk.
Inte för att jag pratar nå hemlisar med någon eller så.. Men ändå..

Nä nu så ska jag gå o se på "Sveriges Värsta Bilförare" o sen får jag se om jag kanske åker till Huset o börjar måla de sista i garderoberna..

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0