Beck

Då har man sett Beck klart.
Beck o Wallander filmerna är riktigt bra. Rekommenderar er verkligen att se dom :)

Har väl inte så mycket egentligen att uppdatera er med. Har ju inte hänt så mycket nytt sen sist jag skrev :)
Men tycker bara det är kul ibland att svamla av sig hära.. Även om de blir en hel del blaha blaha saker.

Nu så är det sängen som kallar..
Hoppas det blir fint väder imorrn också. Ska ta mig en promenad då. Men måste kliva upp tidigt så man får ringa till Sjukgymnasten o se om man får komma dit då.

Jag längtar tills min telefon kommer tillbaka från rep. för nu är jag less att ha den hära mobilen också.
Den krånglar också.. Den slår av sig precis när någon ringer eller när man får sms..
O på morgonen när man vaknar så kan den vara avstängd.. Helt mysko.. !
Men de kanske är så att det inte är meningen jag ska ha en mobil, därför de bara krånglar för mig?
Men jag vill ha MIN nu!!! Vill ju fota, går ju inte med denna.. O de är så smidigt med mobilen istället för digitalkameran.
Jajja.


Tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0