Bajs reparatörer!!

Om man skickar in en mobil så ska man ju få tillbaka den i ordentligt skick igen? Eller har jag fått allt om bakfoten?
för man skickar ju inte in den för att den fungerar som den ska! Utan för att det är nå problem o fel på den..
Jo jag fick igen min mobil igår.. Men inte kollade jag ju igenom så där grundligt förräns idag.. Då jag upptäcker att det är alldeles på tok.. åhh!!! varför?!?!?!?!?
visserligen inte hela världen, det går.. Men de är störande, o då speciellt när man skickat telefonen på lagning och INTE på förstörelse!!!! Det ska knappt synas att dom vart i telefonen o mixrat! Helt sjukt galen jag blir!
Så imorrn ska jag in på stan o klaga!

Är i piteå i helgen. totalt överraskad min mor o åkte hem.. För hon fyller år idag.
Hon frågade igår om jag skulle komma hem till piteå, men sa då att jag inte visste... Vilket jag inte gjorde.. Men beslutade mig idag för att åka.
Så ringde mange o sa att jag kommer, men att han inte får säga nå till mamma.. för jag ville hålla de hemligt.
När jag kom till Piteå, så ringer mamma i samma veva o frågar om jag kommer till Piteå i helgen..
- nä det gör jag inte, har inte riktigt tid att komma hem i helgen, utan vi får planera in en annan helg jag kommer, så vi får fira dig, sa jag.
- men åh, nu blev jag besviken, på min egen födelsedag, jag som trodde du skulle komma hem. Skitunge!!, sa mamma...
Jag försökte hålla min från skratt o från att avslöja mig, så jag försökte korta ner samtalet så fort de gick..
japp det gjorde vi, jag åkte till stan o köpte mamma en present..
Åkte hem till dem.. o vipps vad mamma blev överraskad.. Hihi :D

Så nu är jag här, skönt komma hem en stund, känns som en evighet sen sist jag var hem!

imorrn så har vi bokat biljetter för att se bio med lillebror. Blir jag, mamma o sebbe.. Ska bli kul :)
Sen blir de äta en god middag allesammans o spela spel o titta på robinson.

Nä nu vet jag inte om jag har så mycket mera att förtälja er..

Kan lägga in en bild på de fina meddelande jag fick av min mobil.. Haha.. Lite gulligt! Tänk om mobiler kunde göra så..

Tänkte även att jag kunde lägga in bilder på sovrummet nu när de är helt färdigt.. vet inte om jag gjort de?
här så kommer de iaf :)
Kan ta en före bild också..Hihi...


Före - sovrum




Efter - Sovrum






God natt

tjingeling!

Älskar Min Markus!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0