Äntligen, första natten gjord!

Jaaa !!! Nu är vi inflyttade i huset.
I lördags när jag slutade jobba så for jag till svärmor packade ihop mina saker tog med mig dom till huset.
För nu var de dags! Första natten i VÅRT HUS!!! :D
Sovrummet äntligen färdigställt för att sova i.
Köksbord o stolar uppsatta. Var tvungen att limma dom innan vi kunde använda stolarna.
Fått mamma o manges gamla bord o stolar. Vilket vi tycker är perfekt!!
Så nu är de som perfekt, man kliver upp på morgonen. Åker o jobbar, kommer hem o kan fixa o trixa hemma.
Man behöver inte tänka på att vi ska åka "hem" till huset.
Utan nu är man direkt på plats.

Så första natten i huset är gjord i lördags. Första middagen är gjord :) Hihi.. Jaa o allt i VÅRT HUS!! :D
Jag är så glad, Jag är så Lycklig!

Jag har varit dålig på att uppdatera då vi inte fått internet till huset än. Fast vi hade anmält till Telia hur långt i förväg som helst. O dom har ändå inte kunnat fixa..
Nåja.. Vi har datorn hos svärmor. Så vi är hit om vi vill in på den o ut på internet.
Men internet känns inte så viktigt just nu, måste få klart i huset innan..

Hmm.. Har jobbat sen i onsdags.. Så imorrn är de sista dagen innan en ledig dag.
O jag kan säga att jag är less att jobba morgon.. För jag är sååååå trött nu!! Vill åtminstone ha 1 sovmorgon..
Nåja, det går ju bra iaf :)

pappa var förbi en sväng idag o kikade i huset o drack lite kaffe o surra en stund hos oss, mycket trevligt!

Ne nu så ska jag kila. Vi ska bege oss hem för att sova, så man orkar upp imorrn o jobba..

tjingeling!!

Älskar Min Markus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0