Vax on Vax off.. j*vla skit!!

Jobbade en kort dag idag. till kl.12 mycket skönt! har även en sådan kort dag imorrn.. O direkt jag slutat jobba så ska ja hämta upp Bea osså beger vi oss mot Piteå. Blev så sugen på att åka hem, är så länge sedan man va hem o sen så ska ja se båda mina små syskon spela fotboll på Summer Games! =)
Kommer nog bli en toppen helg, hoppas att vädret håller i sig bara!

När ja slutade jobba idag så tog jag, sandra o felicia en promenad till kalles där vi käkade mjukglass, monika kom dit =)
Sen när alla ätit upp glassen så åkte vi ut till Colmis på loppisen som är där. Så vi kikade runt lite. Ingen shopping för mig, men dom hitta sig lite smått o gott =)
Efter de så for vi hem till Sandra o tobbe.. Där badade Flisan i sin badpool, snacka om söt tjej hon är! :) man kan bara inte sluta le när man ser henne! Hon är för go =)

Sen har jag väl inte gjort så mycket mera, sett på tv o tagit mig en powe napp på eftermiddagen..

Och alldeles för en stund sedan så skulle ja prova vaxa benen, Herregud!!!! Vilket skäp de va, gick ju inte alls.. O håret på benen va inte förkort, kollade faktiskt de.... Men ändå gick de inte, var något stackars strå som lossnade.. skit också, ja som ville va lite sommarfin om benen, slippa raka med hyvlar o tjafs.. ajja, kanske man måse lägga ner pengar o gå till en som kan?
Nog om de..

Och nu sitter jag hära med håret i hårinpackning, måste göra nånting åt de nötta håret, kanske hjälper med lite inpackning, annars är de klippning som gäller av topparna.. Tror håret tog ordentligt med stryk när jag var till frissan o hon gjorde en avfärgning..

Ne ska strax skölja ut detta o sen blir de väl packa o sen sängen!

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0