Varför?

Ikväll så kom älsklingen hem, verkligen skönt! Så som jag har längtat efter honom massor!!

annars så har min dag inte bestått av så mycket mer än slöhet..
Tog mig en joggingrunda ikväll, blev 6 km.. Men jag fattar inte varför mina vader ska börja krampa så hemskt mycket? hinner inte egentligen så långt innan de blir så, o d gör så ont! men jag ger mig ändå inte..
Vet inte om de är skorna de är fel på? Måste till team sportia eller intersport o dom får kolla.. Ajja.. Om de är ngn som vart me om liknande, så skriv gärna en rad, kanske man kan få klarhet i vad de är..

äntligen så börjar vädret att vända, kanske! hoppas på det nu.. solen var framme en stund ikväll, men då blåste de.. Så de är ingen värme precis.. nu vill jag ha sommar!

Till helgen så ska man på dop igen :)

Lite otur att man jobbar midsommar, för mamma o dom ska iväg med husvagnen på borgarudden, o där är de så mysigt! bara älskar att vara där o bo i husvagn.
Men de är ju pengar att jobba.. O sen var jag ju ledig midsommar förra året, så nu är de någon annans tur =)

Någon som vill ta en promenad imorgon eftermiddag? =)

ne nu ska jag krypa ner hos älsklingen, o bara pussa på honom o krama honom! jag har saknat honom såååå mycket!!!!
Tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0