städtant!

Städtant det är precis vad jag är just nu..

Vaknade kring 12 idag, o då trodde jag att klockan var tidigt.. typ 8.. :P men ack så fel jag hade.. hehe..  så då var de bara pallra sig upp.. städa lite o sen satt jag mig ner o såg på film " I taket Lyser stjärnorna" oj så bra film det var! Kan rekommendera den starkt!

efter jag sett film så fortsatte städningen. tvättat, kört en diskmaskin o plockat undan alla mackes verktyg som låg i tvättstugan på "min" arbetsbänk ;) men nu när han är borta så passa jag på att plocka bort de. Så nu står allt sånt ute i garaget där han har sitt lilla krypin.. hehe.. =)
Och nu så lägger jag nå "non-slip" dukar under alla glasen i vitrinskåpet, eftersom att glasen rör sig så fort man går förbi. O då står dom i klirrar o nå trasiga glas vill jag inte ha. Men de blev bra =)
Och nu har jag väl tänkt o fortsätta lite med städningen, plocka undan, förstår inte hur saker kan komma fram så fort? direkt man plockat undan så är de lika stökigt igen, o alla dessa "små" saker.. Många bäckar små göra stor å!  - så sant så!
Sen har jag även tänkt renbädda o lägga in våra "madrass"överdragsskydd.. få se hur de blir..

ne sluta svamla o göra klart!

Har även tänkt fara förbi en sväng till Bea o se nån film.. =)

tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0