Spring vad benen orkar!

Idag så har man jobbat till kl. 16.30 fick ta ut flex idag skönt =D

for och handlade direkt jag slutade, så jag åkte och hämtade Macke. När vi nästan handlat klart så ringde farmor och bjöd upp oss till faster på grillning. Så vi tog parisarna vi köpt och begav oss dit upp. Satt där  ganska länge och surra. riktigt trevligt =)

Sen följde jag med macke o hämta taxin o medans han spolade av den så gick jag upp till svärmor o hälsade på. snacka om att melker blev glad.. hehe :) Älskar den hunden!
Kom hem strax före nio o då bestämde jag mig för att fara ut och springa. Var planerat bea och jag skulle cykla när hon slutat jobba kl. 21.30. Men jag tänkte att jag kan iaf cykla fast jag sprungit =) Är ju skönt cykla också.
jajja jag bytte om tog headsetet och begav mig ut - i mina nya joggingskor.. Tror ni de slutade bra? NEJ, älsklingen fick komma efter halva rundan med mina andra gamla joggingskor.. För det gjorde så jävla ont i vaderna och benhinnorna.. Så jag palla de inte längre.. O sen är de väl inte klokt av mig att fara ut i nya skor o springa!! Ej smart tjej, nej! ;)
Gick mycket bättre när jag fick mina gamla skor.. hehe.. Men då hade jag redan orsakat ondhet i benen så de blev lite till och från med springandet, tyvärr.. blev 3 km ikväll..
Sen så blev de ingen cykling ikväll. kanske en annan kväll. Men vi drog en ragg iaf :) Mycket trevligt =)

Ne nu så ska jag nog kika på tv en stund o sen lägga mig.

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0