Sol ute sol inne..

Var tänkt jag skulle upp tidigt imorse, vad händer med de?
jo jag sov till kl. 13.. Jag är ett Pucko! Så när jag vaknade så slängde jag igång en tvättmaskin i hopp om att den ska vara klar tills jag börjar jobba. Sen startade jag även en maskin med disk. Så de var skönt att få bort lite smutsig disk, har lite kvar som jag måste ta och diska för hand.
Nu så lyser solen så härligt ute. Har funderationer på om jag skall gå och sätta mig ute en stund innan jag ska börja bege mig o cykla till jobbet.. Man ska ju passa på att njuta medans solen är framme.
Tyvärr så tror jag inte att jag kommer hinna hänga upp tvätten ute på torkstället. För om de nu skulle börja regna sen idag så är ju Älsklingen ute och kör o då blir ju all tvätt blöt igen..

Undrar om jag skall ta dammsugaren ikväll istället. efter Desperate Housewives ;)
För imorrn så hinner jag inte innan jag börjar att jobba..

ne nu tror jag att jag ska gå ut.

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0