Latheten min bäste vän?

Tog ut min friskvård idag på jobbet, så jag slutade kl. 16 istället för kl.17. Så när jag kom hem ringde jag min älskade sambo o frågade vart han var och vad vi skulle laga för middag.. Men då var han på väg till Sunderbyn, suck!
så jag fick laga min egna middag.. Så när vi pratat färdigt pluggade jag in hörlurarna i öronen och promenerade iväg till Konsum för att handla.. O promenerade hem, kan säga att de gick inte lika fort hem som det gjorde dit ;)
Tog runt 15-20minuter att gå till konsum, men hem så kändes det som om att det tog minst 30 minuter.. haha, blev så jäkla tungt att bära.. Kom då iaf hem strax efter fem nångång. Plockade undan lite hemma och sen började jag laga middag. Blev kycklingsallad. Mumsigt värre! :D

Efter jag ätit så somnade jag till och vaknad för en stund sen.. Snacka om slöheten själv.. Usch! Fattar inte varför jag blir så dära tvärendes trött.. Nåja.. Nu tror jag att jag ska bege mig ut på en liten cykelrunda. Körde ett pass på crosstrainern igår kväll, men ikväll så är de ju så fint väder att man kan ju inte låta detta gå till spillo, så ut i fin vädret, trotts blåsten.

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0