Hot or Not?

Igår så for jag och Bea ut en sväng till Spångarna o promenerade, inte så värst långt eftersom Bea skulle bort. men vi gick till ett väldigt välkänt ställe för oss iaf. nostalgi säger jag bara! :)
Orkar inte återberätta vad vi gjorde där, men bea hade iaf med sig sin systemkamera så hon fotade litegrann..
Om ni går in och kikar på Bea så får ni läsa om vad vi gjorde :) Hade iallafalla mycket trevligt och roligt.. Hehe.. Hon har även en väldigt "läcker"bild på mig, då jag gjorde lavaskägg ;) hehe..
Hot or not? :P

Hade även tänkt slänga in lite bilder själv från kvällen igår, blev inte så många.. Men iaf några :)



Fick inte till en lika läcker bild som Bea, men hon ha ju en mer avancerad kamera än min mobilkamera ;) Hehe..
Vet inte varför, men gillar spindelnät på bilder osså när dom är så där läckert fokuserad o de.. Men gillar dom inte annars ;)




Här så fokuserar Bea på spindelnätet.. hihi.. Skrattar bara åt tanken på vad vi skulle gjort ifall dom börjat skjuta när du eller ja stod så dära .. :P



en naturbild


Ensamt litet träd ute bland alla stenarna..







Tjingeling de var allt för mig just nu..


Älskar Min Markus!!

Kommentarer
Postat av: Bea

hade inte varit roligt om ja hade ramlat i:P

2009-06-24 @ 19:10:11
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: Bea

direkt hade de inte varit roligt men som du säger så tror ja man hade skratta rejält efter ett tag :P

2009-06-24 @ 20:00:05
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0