Finns det något värre?

Jag hatar verkligen att ha beslutsångest.. finns det något som är värre? Och precis i sista sekund är de också..
Nu gäller det vad jag ska ha för kläder inför dopet.. Tog på mig imorse det jag skulle ha.. Men nu när vi då ska börja bege oss om en liten stund.. Vad tror ni jag får då? Joo beslutsångest, så jävla typiskt, varför?!
Det är just då som jag tycker att detta är inte fint tillräckligt, eller är man för fint klädd, eller kanske man ska ha de för att de kan vara kallt/varmt.. Ska ja ha kjol/byxor.. o.s.v.
Jag blir så less mig själv..  Egentligen så skulle de bästa vara om man inte hade så mycket kläder att välja på. Utan man skulle ha haft ett par finkläder, vardagskläder och så vidare.. hade inte det varit utomordentligt perfekt?

Nej nu måste jag sluta svamla och gå o välja om vilka kläder jag ska ha. usch vad jag blir less mig själv!
Sen har man ju inte sitt smakråd hemma heller, så han kan ju inte säga om han tycker de är bra lr dåligt.. Suck!

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0