Dop för Felicia

Då har man varit på Dop idag för lilla Felicia :) Det var sååå himla fint! Och vilken tur med vädret, ingen sol. Men de har inte varit regn eller så heller.. eller regnet kom sen på eftermiddagen då vi skulle bege oss hemåt.

Det var verkligen ett fint dop. O gott fika, Trevlig o ja allt =)
Måste säga att bildspelet som var, oj oj såå fint det med var! Känslig som jag är så blev jag lite tårögd.
Ni har verkligen gjort detta bra O ni har världens finaste, goigaste o snällaste tjej! =D

Hade tänkt lägga in lite bilder sen från dopet, men vill först ha ett godkännade innan jag lägger ut nå bilder. så de får vänta till kanske ikväll eller imorrn.

ikväll så blir det grillning med pappa o nåra. Det ska bli trevligt! bara regnet håller sig borta nu!

tjingeling!

Älskar Min markus!! - Saknar dig massor! Kom hem nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0