Timrå

Ja då stod vi på timrå camping.. Ska vara hära till imorgonbitti.. då lämnar vi vagnet hära och så åker vi till Birsta city och ska shoppa och kolla lite.. blir bra.. sedan så rullar vi hem till Piteå..
Synd bara att vi inte hann träffa svärfar m.familj!

annars så har dagen gått bra, faktiskt NÄSTAN inget bråk i bilen med lillebror.. ;P

blir som intet att man bloggar så mycket eller så nu när man är på semester..
Men jag lovar att jag skall berätta mer sen när jag kommer hem till Arjeplog.. Om de nu är någon som är intresserad av att läsa o se lite bilder från resan?

God natt på er allesammans!

Tjingeling

Älskar min Markus!! Saknar honom så enormt mycket!! Längtar tills jag får träffa dig på torsdag!! pussa på dig o kramas med dig! Du är mitt allt, Du är Mitt Hjärta!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill se bilder =)

2009-07-28 @ 11:50:31
URL: http://annapanna.webblogg.se/
Postat av: sofia

det är klart! :)

2009-07-28 @ 19:25:15
URL: http://stofilia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0