Roligt!

Vad roligt att få kommentarer :D

Tack för att ni gillar bilderna, att ni tycker dom är fina =)
Och fisken som vi fick, den åkte tillbaka i sjön.. :P

Igår så var vi ut till Ånge igen o provade våran fiskelycka, men dessvärre fick vi inget alls.. Inte ens ETT napp..!!
Det måste hinnas med fler turer ut dit så man kan fiska lite till o kanske få sig en gädda.. Inte för att jag vet vad jag ska göra med de isf.. Men jag ger den nog till Farmor o farfar så får dom göra vad dom vill med den, dom så då äter fisk =)

Idag så lär de ju inte hända allt för mycket. Kommer bli en mycket slö dag.. Sov väldans länge idag o vi har varit o handlat till middagen för en liten stund sedan.. Blir att göra mammas goda köttgryta o ris, ojj så gott! :D

Ne nu ska ja förbereda maten så de går fort att göra den klart när Älsklingen kommer hem! :)

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej, du vet ingen som ska köra Piteå-Arjeplog på onsdag?

2009-07-11 @ 12:12:24
URL: http://friclaa.blogg.se/
Postat av: Frida

okej, ja alltså mamma och pappa har inte bestämt om dom ska åka till arjeplog än, så det är om dom inte ska dit jag behöver skjuts, men jobbar till kl 4. Vilken tid åker han från luleå då ungefär? :)

2009-07-11 @ 14:02:18
URL: http://friclaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej, men mamma och pappa skulle åka på torsdag så jag åker då, men tack ändå! =)

2009-07-12 @ 00:24:39
URL: http://friclaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0