På resande fot..

Nu så kommer man inte att vara så aktiv på internet, eftersom man ska iväg på semester nu  i ca 1 ½ vecka..


Igår så blev de fullrulle på dagen.. hann inte mer än att kliva upp och göra mig klar för dagen så kom första gästerna för att äta smörgåstårta, o sen rulla de bara på.. :) Blev renarama barndagiset hära.. Hihi.. Men de är kul =)
Tack för presenterna o för titten =)

sedan när alla åkt hem så var de bara göra sig redo för att åka iväg med sandra o tobbe till bea o mange. Där de blev grilla kött o så. Dricka lite blev de också ;)

det var en mycket trevlig och roligt kväll!! tack för den brudar och grabbar :) vart en hel del skratt.. hihi..

nu så håller jag på att packa inför resan.. inte är de lätt inte.. får inte ha med mig sååå mycket.. Men hur lätt är de? ?
allt man packar ner behöver man ju.. hur ska man då kunna "välja" bort nå?
ajja, de får bli som de blir..
Usch för att packa, de är inte kul.. osså när man då skall packa för att vara borta så länge.. nåja..

Snart så kommer min kusin hit, hon ska så snällt klippa till mitt hår lite.. Eftersom att de är såååå nött..
Ladda in nå musik i min ipod måste jag ju också göra..


Tjingeling!

Älskar Min Markus!!
herregud vad jag kommer att sakna min älskling.. hur ska jag klara mig utan dig?? kommer kännas som världens evighet.. Osså ska ja vara på resande fot så länge.. Komma hem snabbt o typ tvätta, packa om o sen åka iväg igen.. Saknaden kommer bli stor!! Tur vi hinner träffas ett tag iaf mellan varven och att mobilen finns ;)
Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0