Önskningar...

snart så fyller man år.. Men de blir väl så med åren att presenter är inte alls lika "viktigt" som de var förr.. Absolut är de kul att få det :) men det är ändå inte samma sak som förr.. Svårt att förklara... men man ändras nog med åldern kanske?
Jag vet egentligen inte vad jag önskar mig sådära rakt ut.. Det är tanken som räknas!
Sen är nog det viktigaste för mig att få vara med den jag älskar mest. Nära o kära.

Jag vet iaf några önskningar som jag har.. Visserligen är dom inte i ngn billig prisklass, men de är då sånt jag vet jag vill ha..

  • Tandblekning
  • En symaskin ( hör och häpna!)
  • Spikmatta
  • Presentkort går alltid hem, 
    t.ex nån inrednings affär, sportaffär-skulle behöva nya joggingskor..
  • digitalfotoram
  • Pengar, alltid behövligt

    Detta är vad jag som vet jag skulle vilja ha.. men men.. :)

  • nu ska jag till att göra smörgåstårtan och en vanlig tårta. får väl se om dom går att äta, de är ju en annan femma.. hehe..

    Tjingeling

    Älskar Min Markus!!


    Kommentarer
    Postat av: Sandra

    Jag fick en spikmatta idag =) Du kan få prova mig om du vill.

    2009-07-17 @ 00:01:46
    URL: http://flisanlilla.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0