mördarsniglar

Nu är vi framme i Kolmården.. Yes! detta kommer blir kalasskojj.. :D
Safari o delfinshow! :D
Kul att vi gjorde denna runda... Hihi..!
Så vi ska stå hära till på måndag och sen bär det av hemåt.. Vi kommer väl säkert stanna och sova nånstans eftervägen.

Det är väl dags för att man ska lägga sig så man orkar med morgondagen då vi ska till kolmården på zoo =)

Under min upptäcksfärd här på campingen så gjorde vi en äcklig upptäckt!
Sniglar är vi expert på att upptäcka tydligen.. Mördarsniglar denna gång! Huvva!!!

hade tänkt lägga upp en bild på dom.. men internet är ju inte snabbt just nu.. vet inte om de är nå fel med de?

Tjingeling!

Älskar Min Markus!! saknar honom så mycket!!!




sådära nu så fick ja in bilden!! äcklig va?!?

Kommentarer
Postat av: Titti

Tack=) Oooh kolmården är asfint jue:) Ha så trevligt!

2009-07-24 @ 23:00:33
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: Titti

Jopp det kommer:) Jag var där med familjen då jag var mindre. Vi vann den resan så vi fick hyrbil å allt :)

2009-07-24 @ 23:27:41
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0