Leksand!

nu så är så framme i Leksand.. eller vi kom fram kring 2-3 tiden på eftermiddagen.. Så nästan direkt vi kom fram så blev de gå och inspektera campingen.. den är STOR! och vi har fått platsen längst bort från allt typ.. Men de gör inget, då får man ju lite motion när man ska nånstans ;)

har varit med alla barnen och bada idag, inte jag o syrran. osså fick de vuxna sätta upp förtälten ifred..

Det blev så att vi campade i Gnarp natten till idag.. Synd bara att de inte fanns tid för att hälsa på Svärfar m.familj =( Men de är väl så att de är stressigt när man campar. Man ska hålla tider o sånt dära. Får väl se om de kanske hinns på hemvägen.

Imorrn så blir de nog att vi ska på Leksand Sommarland.. hoppas de är roligt dära. Det verkar så iaf..

Jag o Syrran har fått en ny kompis.. Hehe.. Mamma o Manges kompis, som följts åt hela vägen från Piteå..Hans dotter är våran nya kompis.. Har varit med henne hela dagen o kvällen =)

ne nu så ska ja slänga in en bild på en snigel som vi såg då vi va ut på pisspaus imorse i Gnarp.. O syrran visade mig Fokus på mobilen ;) Det visste ja inte om att de fanns.. haha!!

Får lägga in bilder senare.. För nu ha ja fixat så vi kan logga in på internet genom mobilen.. men är så rädd de ska kosta så mycket.. Så.. De kommer eftersom.. :)




Tjingeling!

Älskar Min Markus!! Saknar honom massor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0