Jag blir så arg...!

åhh!!! jag visste att det var nånting som jag glömde igår innan jag la mig att sova..
Vakna med världens ryck imorse o kom på vad de vara.. SOPTUNNAN!!!! men kl. 9.30 var de ju försent.. Jäkla skit!! Så nu är tunnan full fortfarande o de är 2 veckor till nästa tömning.. Hur skall detta gå?
visserligen är inte jag hemma under dessa veckor, så de kanske inte går lika mkt sopor då.. men till på söndag är jag ju hemma.. Osså ska ja ju ha kalas i helgen, å göra tårta o smörgåstårta imorrn.. Får försöka vara sparsam med skräpet..
jajja det löser sig nog ändå, får jag hoppas!
Åhh hur kan man vara så klantig??
Ska uppfinna nå så att man inte glömmer.. eller sopstationerna kanske skulle börjat skicka ut sms dagen/kvällen innan dom kommer. Så man vet, kanske vore nått?
Jag menar,  man får ju påminnelser från tandläkare o annat, så varför inte från sopstationerna?

Idag så händer det inte allt för mkt.. Håller på att tvätta kläder nu så att de är klart att packas till söndag.
ikväll när jag slutar jobba så ska jag försöka att städa i huset så de ser anständigt ut när man ska få främmanden i helgen.. Igår kväll så kom de folk, o snacka om att ja inte gillar när de är stökigt då folk bara kommer så dära.. Visst man kan inte ALLTID ha snyggt. Är väl inte jääääättte stökigt. men de är tillräckligt för att JAG skäms.. men dom sa att de inte gjorde nå så... jajja.. :P

Nej nu ska jag sluta svamla för denna stund! Måste gå o göra nå nytta..

Tjingeling

Älskar Min Markus!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0