imorgon rullar vi igen..

imorgon så rullar vi iväg igen.. men denna gången så bär det av upp mot norrland.. så vi får väl se hur långt vi kör innan vi gör första stoppet.. man kan väl hoppas men får se..

Idag var vi på kolmården, sista dagen.. Snacka om att de va mycket roligare idag, för alla djuren var med alert och pigga idag.. så de va ett stort plus!
när vi körde safarin idag, när vi kom till lejonen så körde mamma förbi sakta där... och från ingenstans när vi sitter och kollar mot typ vänster.. o sen kollar mot höger sen, då kom de en lejonhona springades o stannade upp precis vid fönsterrutan.. snacka om att alla blev rädd.. men syrran blev nog räddast ;) för hon satt närmast..hehe..

Sedan så va vi in på tropicarium o kollade på ormar, fiskar, apor, hajar och sådant :)
och jag klappade på en stingrocka.. hihi... lite läskigt..
 
Sen så såg vi på delfinshowen igen ;)
men denna gång så stod vi i kö länge, o längst fram.. osså fick vi platser längst fram och precis där delfinerna kom upp och där dom skvittra vatten ;)
hade tänkt lägga in nån film sen..
Men just nu så bjuder jag på nån bild från delfinshowen!! jag bara älska den! så vackra djur och så fantastiska!





så här nära satt vi när vi såg showen idag :)




tjingeling!!

älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0