blev inte...

Trodde att de skulle bli fint väder.. Men inte de.. så de  blev ingen cykeltur för oss idag.. men kanske imorrn då, hoppas verkligen!!

Istället för att vi for o cyklade så blev de bakning för hela slanten idag.. :) har bakat en massa olika sorter, så den som nu är fika sugen så är de bara plinga på o komma :) Så kanske ni får en kaffeskvätt med ;)

Blev så sent för ett riktigt långt inlägg nu..
men igår så hade vi iallafall en massa folk på besök :) Så de blev snabb städning, men hann inte så långt, men de såg då inte jävligt ut! Faster Ewa med sin karl Rolle kom förbi - bor i småland. O pappa kom, farmor kom.. Osså kom kusin Tilda m. killen patrik förbi också :) Mycket trevligt! tror aldrig vi haft så mycket besök på en o samma dag.. Tilda o hennes kille satt kvar längst, o pappa :) Vi kollade in en massa roliga klipp på youtube, riktigt trevligt!
Sen for vi till bea o mange o spela monopol.. Jag vann!!! :D

vi bakade idag ändå till kl. 21.30 typ. Så vi åt en väldigt sen middag idag.. =/ men..
O efter maten åkte ja o syrran iväg till bea o mange för en revansch match.. hehe.. men idag så vann Bea! :) Men ja kom dock tvåa.. inte illa!! för de gick verklige inte bra där i slutet för mig!! Men kul var de!

Så imorrn hoppas vi på bra väder!! annars så får vi väl se vad vi ska hitta på.. Funderar väl på att fara o fiska om de nu inte blir så att vi ska cykla..

Jo vi fick ett blommogramm idag, inte illa! :)
Blev väldigt förvånad när jag öppnade dörren och de stod en med blommor där. Så jag var snabb o kolla vem de var ifrån,. för jag tänkte att dom har kommit helt galet fel med dom dära blommorna, vem skickar blommor till oss?
Men de var från Inge o Malin från länshem, mäklarna som hade hand om försäljningen av huset vi köpte.. det tyckte jag var riktigt fint gjort av dom :)

Ska slänga in en bild på de fina blommorna som vi fick av dom



tycker dom var jättefina :)

ne nu så kallar sängen!!

Ska slänga in nå bilder imorrn på våran bakar dag idag.. hihi..


tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0