uppdatering..

igår var vi och bowlade. riktigt skojj.. =)
Men dock gick de jäkla skit för mig!! har aldrig gått så dåligt för mig någonsin när jag bowlat.. kom sist bland dem ja spela mot, emelie, markus, macke o jag.. Så såg de ut..
men huvudsaken är att vi hade roligt =)

hihihi.. Dog typ när vi kom dit.. lite svårt förklara allt.. Men säger de bara.. Han som var i banan brevid oss... TAX!!! Jag dog.. haha...

var tänkt jag o syrran skulle å åka snowboard.. men så blir de inte. för hon skulle på stallet.. ovanligt?? nope icket de..
så ja skjutsa dig henne.. och nu så ska ja följa med mamma o sebbe på hockeyplan. så då ska ja åka skridskor istället.. haha.. om jag nu kan ha skridskorna :P

blir att åka hem till arjeplog ikväll

Blir kanske en till uppdatering senare ikväll när vi kommit hem, får väl se =P

ha de så bra!

Jo ska även passa på att gratta min förra klasskompis som fått barn! =) Grattis på er o hoppas allt går bra för er :)

Tjingling

Älskar Dig Markus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0