Tror att..

Jag skall ge mig på ett försök på Titanic låten som ja skrev igår..
Men nu så har jag hittat en ny låt som jag verkligen, verkligen ska försöka lära mig. För jag tror inte denna är lika svår att ge sig på, Som titanic..
fast jag vet inte.. Ge ett försök är de ju alltid värt ;)




Låten som personen spelar på Piano Heter Only Hope av Mandy moore.
Och när jag väl lägger ut denna låt, Så kan jag ju rekommendera er att se filmen också, som sjungs i filmen.
" A Walk To Remember"
Den är så grymt bra! Har ni inte sett den, så SE DEN!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja nog tror hon väl det i alla fall, hon ylar till och med nu när jag bara spelar denhär låten i högtalarna, haha! Jag håller också på att ta upp det där med piano igen, det är ju så roligt att kunna! :) Fast jag kan inte noter, så det gäller som bara att ha öra.. Nu kan jag bara Für Elise, plus lite annat. Fast tränar man så lär man sig ju mer. Det finns en massa bra klipp på you-tube som man kan lära sig av!! :) Har du kollat nåt där? Jodå allt är bra, förutom att jag aldrig blir av med förkylningen.. Längtar så himla mycket efter å bara få gå ut och gå! :P (just nu går inte ens det) Kramkram

2009-01-29 @ 13:18:19
URL: http://stofilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0