Snart snart..

Kunde inte sova inatt heller. Somnade kring halv tre imorse.. Upp klockan 06.00..
Tror ni jag  var nå trött? gode!
Men när jag väl kom på jobbet så går tröttheten över. Och Sen så sov jag faktiskt på min lunchrast.
Hann knappt lägga mig i soffan så somnade jag :)
Annars så har jobbet gått riktigt riktigt bra.
Slutade klockan 16.50. Så de var skönt =)
Och imorrn så har man sovmorgon, vilket är ännu skönare.. hihi..

Snart så är helgen över! Längtar.. hihi.. då är man två dagars ledig.



Ikväll så blir det nog att se på körslaget. Osså kanske man ska ta o se på " Den gröna Milen" Den är så himla bra!
Den tycker jag att ni ska se :)

Ha en trevlig kväll.

tjingeling!

Älskar Dig Markus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0